Sunday, September 27, 2009

こんしゅうの しゅうまつ

きにょうびのばん DPACで とうきょうの クワルテツトの コンサートを みました。 クラシックおんがくがすきます。どようび りょで しゅくだいをしました そして ノトルダムだいがくの フットバールゲームを みました。 きょう フィツパトリックで (Fitzpatrick) ラブを します そして しゅくだい と にほんごのべんきょうを します。 じゃあまた!

5 comments:

  1. いいえ、 チーズバーガーガ ありません。 At least, not usually. The band was having a picnic that day.
    とうきょうの クワルテツトの コンサートを みましたか? I thought about going to see that. Was it good?

    ReplyDelete
  2. クワルテットのコンサートは よかった(was good)ですね。よくフィッツパトリックに いきますか?

    ReplyDelete
  3. Actually, I do recall seeing your head at the コンサット, haha. I was towards the back of the auditorium. Musical instrument を しました か?

    ReplyDelete
  4. フルト と ピアノ と ギター と ウクレレ を しました でも I stopped playing in high school as I got busier with other activities and simply lost interest in playing musical instruments.
    ときどき りょう の basement で ぴあの を します。 We have a small music room with a stand up piano in Farley, so I'll sometimes play around on it if I'm bored or want to procrastinate. (:

    ReplyDelete